Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 16 lipca 2017

Z okazji mianowania na stopień Oficera Wojska Polskiego/ For the Officer of Polish Army

Hej, hej!
Dzisiaj mam dla Was kolejną inspirację w stylu steampunk... 
Tym razem praca jest mocno nietypowa bo jest to tarcza - prezent z okazji mianowania na stopień Oficera Wojska Polskiego, którą zrobiłam dla Snip Art...
:)
Hello!
Today I have an inspiration in steampunk style for you
This time my project in unusual, because it is the shield - a gift
on the occasion of the appointment to the rank officer of Polish army, which I made for Snip Art...
:)
 Bazę tarczy, wycięłam z beermaty, dodałam wzór z maski "Dachówka", który w mojej pracy miał przypominać łuski na smoczej skórze. Dodałam też tekturki SnipArt - duży zegar, mechaniczne serce oraz trybiki z zestawu trybików.
Wszystko pociapałam czarnym gesso i zmediowałam... 
Projekt jest dość duży. 
Sama tarcza, ma wielkość około 15cm x 15cm, a cała praca ma około 30cm wysokości.
Jak Wam się podoba?
:)
The base for the shield I cut out from the beermat, I added "Tile" pattern by the stencil. I wanted to look like a dragon scales. I also added some Snip Art's chipboards - big clock, mechanical heart and some cogs.
I added a black gesso on the all project and some other mix medias.

This artwork is quite large.
The shield itself, has a size of about 15cm x 15cm, and the whole work is about 30cm tall. 
 What do you think about it?
:) 





Swoja pracę zgłaszam na:
I submit my project for:




Pozdrawiam
Greet

8 komentarzy:

  1. super pomysł - myślę, że na pewno spodoba się obdarowanemu :) - a smok na środku jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca, super efekt i piękne wykonanie:) szacun:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Dziękuję za udział w wyzwaniu Laserowe LOVE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pracochłonna praca :) chylę czoło. Pozdrawiam kasiekt DT Sklepik Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna praca, ciekawa i bardzo starannie wykonana :) Dziękuję za wzięcie udziału w Potyczkach CoraLovych

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca.
    Dziękuję za zainteresowanie naszą zabawą na blogu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)